Plugga, träning, plugga, träning, plugga, träning, plugga, träning

imageimage
Fick veta resultatet fråm Svenska nationella idag. Skriftliga fick jag G +..... G + !?!?!??!?! Jag spyr va dåligt. Hahaha, shit. Mitt muntlig tal fick jag MVG. Känns bra. Nu gäller det bara att kamma hem MVG på de tre svenskauppgifterna också så jag kan få det i slutbetyg på kursen.

Mer då? Kom nyss hem från träningen. Körde Body Pump och sedan intervallträning.
Igår var jag inte på gymmet så tog promenaden istället. Gick tydligen 1,7 Miiiiiiiiiil. Miiiiiiiil. DET GÅR BRA NU

Har tappat inspirationen lite för bloggningen. Igen. SÅRY


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: nja det vet jag inte hur man gör blir bara stillbild för mig med :/ :)

2011-05-16 @ 22:11:18
URL: http://littlebirdie.blogg.se/
Postat av: FRIDA

sv: heheh tack ;D Gillar kommentarer! :)

2011-05-16 @ 22:13:10
URL: http://littlebirdie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0