Olika delar av London - Runt och omkring Camden och en pubkväll i Covent



(Den sockerfria) vanlijlatten på Starbucks är bäst bäst bäst. Kommer att sakna!!
Vi fikade alltså. Vi gick i butiker och tittade kring alla STÅND på marknanden. Sedan gick och gick och gick vi (i kvällsolen) längs den flod som leder genom Camden Town. Vi passerade bland annat en djurpark och vi var till slut framme vid någon park.

Juste, juste, juste!! Såg en drömkille. Tog mitt tillfälle i akt och frågade om vägen trots att det egentligen inte var nödvändigt. HE-HE. HE-hE. När han öppnade sin mun och började prata smälte mitt hjärta ännu mer. AAAHHHH!!! Varför langande man inte sitt nummer när man ändå var i farten!! DUMT DUMT DUMT

Det är stämningen i Camden jag gillar så. En kväll senare åkte vi därför tillbaka för en middag med vår room-mate Steven från Australien. Han såg ut som en surfare. Joakim (JAKE) var också med oss. Härlig grabb som flyttat från Jönköping hit till London. 



Min mat. Den var torr men god. DOCK.. DOCK.. den kostade 3 pund. Jag ville ha kyckling och bacon till.. De maxade på.. ETT HUNDRA TRETTIO PUND. Saftigt.


PUB-KVÄLL I COVENT GARDEN:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0