Caroline, 25, 25, 25, 25

Klockan halv åtta imorse kom jag hem (levande) efter att ha firat Carro natten lång. Sömn kändes nödvändtigt men att dra ner rullgardinen och stänga in sig på rummet känndes bara för deprimerande. Mina två sackosäckar + duntäcke fick därför följa med mig ut i morgonsolen. Låg i trans. Somnade till kvittrande fåglar och frisk luft. Och sol! Glöm inte solen. Shit. Bästa på länge! Vaknade klockan tolv med färg i fejjan.

-------->>>> Lyxade med en fralle till frukost.
Jag minns inte när jag åt det senast.

Men, vilklet fall - började gårkvällen hemma hos Carro i Orminge och fortsatte den på söder hemma hos Viktor, Victor, Vicke, Vikke.. Klockan sex imorse körde jag och de resterande gänget hem. Fastnade längs kajen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0