Last song


"Jag tycker att videon är vacker. Den visar innebörden av kärleken till ett band på ett så otroligt starkt sätt. Jag kan verkligen känna deras smärta och vågar inte ens föreställa mig den ångest och panik som skulle funnits inom mig ifall det istället var jag som stod med kravallstaketet tryckt mot revbenen och såg mina hjältar kliva av scenen för allra sista gången. Hur skulle man överleva och ta sig ur någonting sådant?"

http://phantomrider.blogg.se 


Det här är ett bevis på att samhörighet och känslor kan bli så starka att tusentals människor tillsammans verkligen kan bli ett.
Ens kärlek är stark men tillsammans blir den tusen gånger starkare.

Det är något magiskt, något som inte går att förklara. (Något man själv måste uppleva för att förstå.)


Kommentarer
Postat av: sara

sv: mmm, verkligen!

2011-03-05 @ 14:01:37
URL: http://germanottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0