2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?

- Ja
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Nej
4. Dog någon som stod dig nära?

- Ja
5. Vilka länder besökte du?

- Italien, Turiket, Grekland, Storbrittanien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

- Jag vill bara ha ännu mer av allt. Upptäcka och göra nya och ännu galnare saker. Jag vill minnas 2011 och jag vill växa som människa. Jag vill göra allt jag egentligen inte vågar. 2011 ska bli fett.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

- Det är något jag  vill behålla för mig själv.
8. Vad var din största framgång 2010?

- Jag ångar inte saker jag gjort trots att det lätt mina föräldrar till vansinne. Det har fått mig att växa som människa och i efterhand är det inget som gett någon skada. Det är även de saker som lämnat bakom sig de mest värdefulla minnena. Så, tackar fan mig själv för den trotsiga, envisa, orädda och spontana människa jag är. Lägger även ett litet tack till Charlotte som många gånger varit en del av kuppen.
Det är nog det bästa med mig. Ingen kan stå i min väg AND I'M THE BOSS. Det gäller inte bara 2010 utan enda sedan då jag slutade tänka på hur alla andra skulle påverkas och då jag slutade vara så jävla rädd för att göra dumma saker. Jag har förstått att livet blir vad man gör det till och det är viktigare än allt för mig.
Det gäller att komma på vad meningen med ditt liv är och sedan leva fullt ut. Antagligen lever man ju bara en gång..  

Haha, shit.. Nu blir jag motiverad. Jag måste fortfarande jobba på att leva fullt ut för det finns så jäkla mycket mer. Jag är en pussy och måste ta tag i saker. Men DETTA LEVER JAG EFTER I ALLA FALL
9. Största misstaget?

- Att jag låtit mitt usla självförtroeende styra mig för mycket. Jag borde litat mer på min självkänsla för den är grym. 2011 då? Tror jag kommer haffa dem bägge.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Jag hoppade från taket men missade snöhögen. Fick dra till akuten samma kväll och ligga på bår. Var livrädd för att missa Tokio Hotel konserten vilket var drygt en måndad fram över men klarade det vilket fall på en haltande fot.
11. Bästa köpet?

- Tickets and clothes.
12. Vad spenderade du mest pengar på?

- Resor och kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

- Jobbig fråga och jag orkar faktiskt inte fundera på den.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Both.
16. Vad önskar du att du gjort mer?

- Satsat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?

-  Skjutit fram på saker.
18. Hur tillbringade du julen?

- Hemma med mor, bror, mormor

19. Blev du kär i år?

- Nej

20. Favoritprogram på TV?

- Jag vet inte.

21. Bästa boken du läste i år?

- Jag vet inte.
22. Största musikaliska upptäckten?

Då jag insåg att det även fanns ett hardcorefans för Gaga inom mig.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Nej
25. Något du önskade dig men inte fick?

- Ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- Tillbrinngade med en del av de närmaste

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Blivit snyggare

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- Hår och en fittare kropp saknas för att jag ska kunna visa er vad jag går för.
29. Vad fick dig att må bra?

- Efter det som hänt hade hänt kunde jag bara finna styrka i två saker - I mig själv och Tokio Hotel. Jag kännet inte att det fanns någon annan som på något sätt fick det att kännas lättare. 
 30. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Haha men Bill då? Dock ser jag inte på honom som en "kändis"

31. Vem saknade du?

-


Kommentarer
Postat av: Charlotte

hehe, bäst är vi.

2011-01-01 @ 21:19:06
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0