När barnet lagt sig, Michael Nyquist


Jag läste ut boken redan andra dagen så nu har jag inget att läsa längre. Eller har två böcker till, har börjat på ena. Det är bara det att jag har svårt att hitta böcker som intresserar mig så pass mycket att man känner suget och orken att läsa. Men denna !! Michael Nyquist är en stark inspirationskälla till mig. Jag tycker att han är en fantastiskt bra skådespelare och efter att ha läst denna bok tycker jag ännu bättre om honom. Boken(en självbiografi) var dessutom så ärlig, det gillar jag

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag älskar att läsa. Då kanske man ska läsa den här :)

2011-08-12 @ 20:51:16
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0