fredrik<3


Här om dagen såg jag Fredrik Reinfeldt stå och käka en korv i närheten av Gamla Stan. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte gick fram och gav honom en stor kyss. Tack gode gud för erat parti och tag gode gud för höger, borgiliga och allt vad det nu heter. I LOVE YOU LALALAALA

Här om dagen såg jag också Gudrun Schyman stå och hålla något slags... tal. Ångrar att jag inte gick fram och började baxa runt bord och mikrofonstadiv. Storma där ifrån med Gudrun släpat i ett koppel. Dumpa henne framför tåget.

Dumt att man alltid ska komma på sådana bra saker i efterhand.
Men jag ber.... moderaterna, kristdemokraterna, folkpartiet eller centerparitet. vad ni vill men don't, do not, NICHT vänster!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: William

Sv: Men lilla korv, det är ju ANKI! ;o

2010-09-04 @ 17:42:02
URL: http://www.lillabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0