Kefalonia, Grekland (Del 3)




Denna strand var svår och stor att få på bild. Vi var så pass högt uppe. Men här är ett smakprov i alla fall, fler bilder kommer senare då vi åkte dit en annan dag för sol&bad


Fiscardo






                         


Antagligen det turkosaste vatten jag sett. I ett gigantiskt "hål i marken", grotta  va





Stendroppsgrotta, visst heter det så?


///


En grekisk kyrka, men vad det är för typ ut av kyrka/tro minns jag ej? hehe



Innuti i kyrkan fanns en trästege som gick flera meter ned i marken, du hamnade då i ett litet stenrum och i det rummet fanns ett hål in i väggen vilket ledde till ännu ett rum. Ännu mindre! (en grav med skrifter på väggarna.) Det var mörkt, de ser ljusare ut på bilderna. Jag och Rebecka kröp in... ensamma...... creepy:P:P



(kläderina ni ser i videon är LÅNEKLÄDER!! I kyrkan var man tvungen att dölja axlar och ben, det fanns därför en korg med kläder att täcka med. Jag tog därför de fulaste jag kunde hitta)
alt="" />

två fula bilder från vinprovning



Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Haha, fan vad kul! Verkar som att vi gjort allting som ni också gjorde! ;)

2010-11-10 @ 15:38:41
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!!!!!! FUL BILD!!!!! AAAAAAAAAAH!!!!!!!

2010-11-10 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0