Hachiko

Såg nyss filmen Hachiko. Det jag tar med mig utav filmen är framför allt hur otroligt fina hundar är. Det är verkligen människans bästa vän. Det här är ett bra exempel på vad verklig lojalitet handlor om.
Så himla fin historia - men så fruktansvärt sorllig.

Jag är så berörd. Verkligen en film som borde ses.
Dock är sådana filmer väldigt jobbiga för mig att se, då de påminner mig om hur fruktansvärt mycket jag saknar min fina s.
Men absolut, se den. Dock kanske inte den bästa film att se på förste dejten HEHE (cryiiiing)

För övrigt så har Lasse Hallström gjort ett grymt bra jobb som ressigör.




Någon mer som sett den??????

Kommentarer
Postat av: Bea

Såg den för typ någon månad sen och jag grät nästan 90% av filmen xD Men herregud vad bra den var!

2010-09-03 @ 23:35:23
URL: http://finestlight.se/userBlog/?uid=38767

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0