Det brinner i knutarna

Jag dör över allt och det faktum över den omänskligt korta tid jag har på mig. Dör jag, dör bloggen. Tror det är det som har och håller på att hända. Unnade i alla fall mig en fin dag med min favorit Hanna i torsdags. Vi kvaddade bilar, brände ner hus och åt godis. Att jag sedan för ovanlighetens skull uppriktigt sagt blev rädd för en film behöver vi inte gå in djupare på va?

Jag vill ta nya bilder och jag vill visa vad min garderob har att erbjuda efter den fantastiske tid i London. Men det, tar vi kanske en annan gång. Tills vidare, en några veckors gammal bild. Puss



Kommentarer
Postat av: FIDDE

diggar't. kom igång med bilderna asap!

2011-05-30 @ 08:28:09
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0