Lånat hus


Har tömt mitt simkort nu inför Turkiet. Här är en bild på två av mina bästa vänner från en väldigt mysig kväll i Kummelnäs. Jag tänkte visa mer bilder senare men nu börjar min pojkvän lessna på mig så får väl lämna datorn ett tag...



Svar till Alice: Tack så mycket!! Den blåa kjolen är från America Appareal och finns i lite olika färger. Har även en vit!! Mycket fina! De är dock transparanta så kan vara bra att fixa någon slags underkjol eller liknande om man inte vill visa allt för mycket;)

Kommentarer
Postat av: Nathalié -Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-06 @ 11:40:04
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: A L I C I A

mysig bild!

2011-08-06 @ 18:27:35
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0