Jag och mina två fina systrar nyss. I Turkiet







Idag då? Jo, jag brukar vara den som gör tabben att inte smörja in mig ordentligt första dagen och sedan bränna aset av sig vilket i sin tur leder till att man förlorar flera soldagar. Idag tänkte jag att jag skulle visa de yngre att man lärt sig av sin läxa. Och jo, visst! Brassade på som fan med faktor trettiofem. Som fan !! Om man nu i toaljuset kisar och sedan försöker inbilla sig, lura och ljuga för ögat kan man nästan ana en bikinilinje och ja, det man ser är dessutom en gammal linje. Det här gjorde mig idag arg.

Imorgon tänker jag bada i all sololja som kommer min väg. Imorgon ska jag bränna mig (som kompensation)

(Kepan är btw NY! Köpte billigt!!!!!!!!!!!!!!!! den är gammalorange)

Kommentarer
Postat av: ELIN

Amen ditt håååår!!snyggt

2011-08-08 @ 17:52:25
URL: http://elitols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0