Cool tjej..









Funderade länge över dessa bilder, om jag skulle lägga upp dom eller inte.. haha tönt. Tänkte att de bara ser töntiga och skabbiga ut, like "heeeyy, i think i'm cooool". Men det är jag ju också. Haha ne men, skitsamma. Nog om det!

Sitter kvar i skolan, har nyss slutat. Ska skriva ett radioprov i eftermiddag och tänkt plugga lite.

Enligt till [email protected] har jag vunnit två biljetter tills en Tokio Hotel konsert ikväll i FRANKRIKE (eller rättare sagt Noah som tävlade åt mig). Men hur fan ska jag ta mig dit? Fattig som en snorvalp.. fan har dom tänkt med? Att vem som helst bah kan resa dit sådär spontant samma dag och har plånboken full? Och Noah får jag ju knappast med mig, så då kommer jag ju inte ens in. UPPRÖRD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ SJUUUUKT SNYGG!!!

2010-03-18 @ 12:16:36
Postat av: Johanna Folmer

Nej, du är inte töntig!! sluta upp. JAG DIGGAREJ!! :) cooooooool. my lovvahh! PPPUUSHWWW

2010-03-18 @ 13:03:14
URL: http://folmer.blogg.se/
Postat av: Mariam

Snygga nagellacket!

2010-03-20 @ 23:10:34
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0