Om man inte orkar göra iordning sig kan man skjuta upp på det och besvara en lista istället

ÄRLIGHET:

ditt äldsta hångel?
24
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? men alltså, jag vet inte, hur vet man det? jag tror jag varit kär i flera. fast så där fruktansvärt mycket, jag vet inte
vad tycker du om kärlek? kärlek är vackert
när kramade du någon sist? igår
kramade du någon speciell person? ja
har du svårt för att bli kär? ja
när kysste/hånglade du med någon sist? eh, jag vet inte, haha
när fick du senast en komplimang? igår

HAR DU NÅGONSIN:

varit medvetslös?
ja
playat? nej det vill jag väl inte påstå
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? ja
gjort något du verkligen ångrar? ja
varit nykter på nyårsafton? ja
åkt ambulans? nej
gjort nåt olagligt? ja hehe
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? ja
slagit ner någon? ja
skämts över dina föräldrar? skäms inte längre över mina föräldrar. tror jag kom över det stadiet ovanligt tidigt
skämts över dig själv? precis som alla andra hade man en tid man gjorde det ja, men som sagt, kom över det tidigt
sagt jag älskar dig och menat det? ja
tagit droger? nej
rökt? ja

druckit? ja

RANDOM


vilka kläder sover du i?
 trosor
vad hatar du verkligen? fördomar, regler och falskhet
varit kär? ja
är du ensam nu? ja
vill du gifta dig? kanske
vill du ha barn? ja, det tror jag

SENASTE PERSONEN SOM:


såg dig gråta? jag vet inte
fick dig att gråta? sydney
du delade en cigg med? martina
du gick på bio med? shit, det var länge sedan. jag minns inte?
skällde på dig? säkert mamma haha


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

gråtit?
nej
kramat någon? ja
pussat någon? nej
köpt någonting? ja
sjungit? ja
saknat någon? ja


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad midsommar :)!

2011-06-24 @ 16:22:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Glada kolloungar

hmhm hm Njee inte direkt men det kanske tar ett tag och det kanske är sönder asssoooo!!! men du har du tumblr??

2011-06-25 @ 01:10:25
URL: http://vigillarintedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0