Tackar Emmaboda och välkomnar Yyyyran


I tisdags drog jag en spontanare. Bilen, jag och grabbarna rullade ner till Emmaboda. Plankade oss in och körde natten lång. Runt sju på morgonen var jag och Simba redan på g hem igen. Önskar verkligen jag hade kunnat stanna festivalen ut!!! Så jäkla bra bara!! Oscar och gänget är fortfarande kvar och lever livet. 

19års festen igår gjorde mig tvungen att åka men natten/resan var ändå as värd. Imorgon hoppar jag och Angelica in i den lilla blåa som rullar med oss till Östersund och Storsjöyran !! YEAHH


  



Funderar på om man ska slänga in lite fula festivalbilder. Kanske vore kul? Annars finns en del hos fejjan.
over n out så länge

(Ellie!! Tack så mycket för din  kommentar. Jag kan tyvär inte besvara den då din sida var fellänkad. Hoppas du hänger kvar!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi Det står '' allt '' mellan '' kanske allt egentligen '' på min handled!



Härlig bild!

2011-07-28 @ 22:44:39
URL: http://oohyeah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0