RS




Illa att både Rebecca S och Michaela Forni börjat springa runt i mina drömmars, drömmars klackar.
Varför har man inte pengar? Har suktat efter dessa enda sedan de kom ut förra hösten. Har dock aldrig valt att lägga ut tre och fem, känns lite väl saftigt för ett par skor. Nu när de utgått ur Acnes sortiment och jag inte längre kan köpa dem känns det tuffare. Kanske man skulle passat på i alla fall?

För övrigt ligger ju Rebeccas snygghetsfaktor på en oerhört hög nivå. Och checka tröjjan, Yummie!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Ja, eller hur!



Ja, jag var inte ens född då första säsongen sändes (1990 väl?)... Och jag som ändå tittade på Fångarna på fortet när jag var mindre och tyckte om det redan då... Haha.

2010-08-24 @ 11:09:33
URL: http://mjar.blogg.se/
Postat av: IDA

Håller med - skorna är grymt snygga!



Sv: Det gör jag verkligen.. och det glädjer mig att se din reaktion eftersom det visar att du också gör det. :)

2010-08-24 @ 16:49:51
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0