Today, I'm free from School

Ja, det är jag. Oh, shit va skönt.

Snurrade i min säng riktigt länge igår natt. Sedan ringer Rebecka och stör också. Det uppskattas ju i och för sig men inte var det lättare att somna för det. Vaknade klockan fem imorse. As trött. Gick upp, gick och la mig. Somnade om och vaknade klockan sju. Fortfarande as trött. Legat i soffan hela morgonen. As trött. KAN ÄNDÅ INTE SOMNA VAD ÄR GREJJEN???

I mitt nuvarande tillstånd ser man ut som ett as och tänkte att min pyamas (som ni ser) är ju i alla fall väldigt söt och mitt hår nytvättat.
Som om det skulle hjälpa liksom. Åh, dåliga dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill störa :P

2011-05-13 @ 17:19:27
Postat av: Meg

Åh., hatar när man ligger och vrider och vänder på sig och inte kan somna..

2011-05-16 @ 21:09:11
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0