Som ni förstår behöver jag nu bara ha människor att dela allt det här med. Jag kallar det, Mitt sommarinlägg.


Att klättra över förbjudna stängsel


Att köra mil efter mil genom Sverige med vinden i håret och med gammal rockmusik från högtalarna
 

Att se tillbaka på det här och tänka att "fan va bra att jag nu kan vara naken utomhus utan att behöva frysa"


Att faktiskt lära sig den där longboarden på riktigt en gång för alla


Att titta ner på din bruna platta mage då du njuter av en färgsprakande fruktsallad som bara får dig att känna dig så fräsh


Att


Att hitta kärlek



Vara vaken hela natten under en stjärnklar himmel.
Festivaler och utomhuskonserter.
Det bästa av landet, skärgården och städer. 
Lägeräldar. Gitarrer. Sång. Gemenskaphet och människor.
Sol, vind och vatten. 

Ni förstår väl att det är sommaren jag pratar om?


Kommentarer
Postat av: Jessica

DU ÄR SÅ JÄVLA CP hahahahahaha.

Jag ska länka Erik din blogg!!

2011-05-12 @ 23:34:25
Postat av: Ubbe!

och du måste fan ligga i sommar också :P

2011-05-13 @ 00:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0