Olika delar av London - Att resväskan fick sig en övervikt på 12 kg kan väl säga sitt?

                                                                                                          (bild fån i vintras)


Oj vad vi shoppade. Eller oj, vad vi gick! Vi gick hela dagarna i streck. Då och då fick handen sig en ny påse att lyfta. Så, oj vad vi gick! Överallt. Exakt då vi kände för det stannade vi också för en fika.
Vi var på trevliga restauranger. Vi träffade och umgicks med sköna människor världen runt. Vi njöt av det underbara väder och den vackra miljö på flera olika sätt. Vi dansade genom natten. Ja, vi dansade mest av alla i hela lokalen. Vi chillade i Hydepark - på gräset ibland och på ett fik en annan. Vi åt vår specialitet frozenyoghurt varje dag. Sockerfria vaniljlatten på Starbucks blev också en succé värd att nämna.

Shit, ibland älskar man livet. Det är den där friheten. Friheten till att inte ha några måsten. Friheten till att kunna göra precis vad man vill i detta nu. Att leva i nuet. 

Typ som på sommarloven. 
 
Jag kan avsluta med ett citat jag skrev i November förra året. Det var min första gång i London.
Så här avslutatde jag ett inlägg efter att ha kommit hem,

"Nu är jag bara redo igen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0