Vårkänslor?

Fan va irreterad, jag skrev värsta inlägget och vad gör jag? Råkar klicka bort helvettet. Nu försvann plötsligt mina vårkänslor och fjärilar i magen. ARG!

Bara att skriva om, hehe.

df





Lite soliga höstbilder.. Höstbilder? Ja, ja. Blunda för det. Och blunda för att de är från 08 när jag precis börjat gymnasiet.
Du kan stava det, typ.. bildbrist. Åh, tönt.

Vad tyckte ni btw om att Anna vann melodifestivalen igår? Jag vill väl säga som Amir, att jag hoppar från västerbron. Dock ligger ju Skurubron närmare. Aja, får se hur det blir med den saken. 
MEN, det är roligt att Anna som är så ung vann. Dock hejjade jag på Salem.

När jag ändå gaggar om lite allt och inget kan jag passa på att dra vad jag gjort denna helg, hitills.
I fredags var jag på middag hemma hos Therese med vänner jag inte träffat på rätt länge, så det var väldigt mysigt.
Och igår.. igår.. hehe. Ensam hemmekväll med mig själv, no friends no food no satturdaycandy. Kan det bli mer ensamt?

Mamma har i alla fall kommit hem från Gran Canaria nu, åh vad jag saknat henne!

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

men jaaa!! ja vill frysa sönder min kropp igen för TH :(

2010-03-14 @ 15:06:02
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: anna

fina bilder på dig människa!

2010-03-14 @ 17:25:17
Postat av: Emma

Du är söt! :)



nej låten är superstar med taylor swift har alltid tänkt på th när jag hör den, och så hittade jag den videon :D helt awesome!

2010-03-15 @ 19:25:44
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Bea

Fett fina bilder :)

2010-03-18 @ 17:33:25
URL: http://goldenbrowneyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0