Två töntar





Två töntiga bilder på två små töntar från igår utanför Dramaten. Mysig dag med Reckecka på stan helt enkelt!
Senare när man då blev lämnad hehe mötte jag upp Josephine för en middag på Waynes. En vidrig laxwrap. Men trevligt sällskap och där satt vi till klockan 9 då de skulle stänga. Lång middag, haha!

Haha det roliga var att när Rebecka var tvungen att åka hem skulle jag också åka hem, tänkte jag. Jag hoppade på min buss och PRECIS innan den skulle åka fick jag ett sms från Josephine som ville ses. Så jag boksavligen flög av bussen i sista sekund, haha!

Väl när jag hoppade av dog min mobil, JIPPI! Så vad fan gör man? Jo, jag visste ju att mamma fortfarande var kvar på jobbet vid Sveavägen.. i ungefär.. 10 minuter till. STRESSIGT! Jag började springa för att så fort som möjligt ta mig till Rådmansgatan.

Mamma hade PRECIS hunnit gå men det var fortfrande öppet då hennes kolega var kvar.
Jag lånade telefonen för att ringa mamma för att fråga om Håkans nummer, jag ringde Håkan för att fråga om Josephines nummer och till slut kunde jag då äntligen få tag på Josephine för att säga att vi visst kunde ses. Haha!

Men det löste ju sig, till sist. Och det var lika mysigt som vanligt med fina Joselajnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD ÄR DET HÄR FÖR TRAMS? vilken töntig tjej. johanna.. jag såg att du bar blöja idag. varför gjorde du det? fan, såg ju för helvete kanten och allt. sluta fåna. börja lev.

2010-03-24 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0