Hemma..

och back on track! Har haft det väldigt mysigt med barndomsfamiljen uppe i Åre. Slänger in lite bilder senare från resan tänkte jag.

Juste, imorse vaknade jag av ett jävla tjatter mellan bror min och mamma. Skolkaren med stort S vägrade gå upp ur sängen, kaxig unge det där.. fy tusan. Skrik o vrål.. jag som för en gångs skull har sovmorgon. Tack för den!

Men NU.. till det roliga.. Niklas väl uppe ur sängen hör jag mamma säga "Kanske dags att byta kalsonger nu, du har ju inte bytt sen i fredags!!" HAHAHAHAH! Fräsh bror man har.. 4 dagar i samma kallifjonger.

Men man sparar ju på den ekonomiska biten i alla fall? Kanske så man ska börja när man flyttar hem ifrån sen haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nicke picke är äcklig!

2010-03-29 @ 16:27:21
Postat av: LINNÉA

hehehe, ja han har en bra åsikt han ;)

2010-03-29 @ 16:58:51
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: carro

ÅÅHHH haha xD fräscht :)!!!!

2010-03-30 @ 08:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0