Ååhh, vad jag älskar dig!


Vet ni vart den var? Min käre bror hade tagit den.
Jag har liksom bokstavligen (alltså VERKLIGEN bokstavligen) vänt upp och ner på hela jäkla huset. Både hos mamma och pappa.. Och nu frågade jag Niklas om han sett den och han svarar oberört "Den är på mitt rum, lånade den när Nikko var här och då lyssnade jag lite =)"

....ursäkta? På.. ditt... på ditt.. DITT RUM!?!?!MEN VAFAN GÖR DEN DÄR!?!? Och du sa.. VAD!?!? Att du lyssnade på den!??!?! Ja, ja! Nä men helt okej! Visst låna på du, fria händer fria händer! Varför fråga? Nej, överskattat. Ta för dig bara, gör det för all del!

DÅ VET VI VART VI HAR VARANDRA ::::@@@

Nääää nuuuuuu!!!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej, slutsats av det här:

Ta aldrig Johannas Ipod, du dör. typ

2010-03-24 @ 08:59:55
URL: http://hannaelinalof.blogg.se/
Postat av: carro

ÅH VAD JOBBIG HAN E

2010-03-24 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0