Jag har inte fottat så mycket de senaste dagarna

TYVÄR..

Tillsammans med Angelica skulle vi på båten mot Sandhamn för att se Noice spela live. Men vad gör vi? Missar båthelvetet. Taxibåt kostar över 1000 kronor vilket inte känns riktigt okej. Vi missade spelningen.
Besvikna hamnar vi i Kungshallen med en riktig brakmiddag föllt med.. ännu mer brak hemma hos mig. 
Både godis, kakor och chips. HEHE.. 



                            
 

Jag: Ursäkta, jag tror ni glömt cashewnötterna! Jag hittar inga i maten.. Skulle du bara kunna lägga på några?
Thaien: ?
Jag: Det finns inga cashewnötter..
Thaien: Det finns inga cashewnötter.
Jag: Men jag beställade ju kyckling med cashewnötter?
Thaien: Nej, vi har inga cashewnötter.
Jag: Har inga?  
Thaien: Nej. Den här gången du kan få. Nästa gång, du får beställa.


Alltså... haha.. OKEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0