Bästa känslan som finns

Vrid på högsta och njut, såja!




Det finns nog inte mycket som kan få mig att rysa så mycket som introt till Zimmer 483 tour.
Jag vill inget annat än att stå där.

Nu gråter tönten också, detta är magiskt.
Just den här turnén.

Om 6 dagar ska jag på Humanoid City, galet.
Jag kan ändå inte låta bli och önska att det vore Zimmer 483 tour. Längst fram tryckt mot staketet. Bill i sitt långa tuperade hår med slitna jeans, sneakers och en snygg t-shirt. De gamla låtarna, självklart på tyska. Inget skulle kunna toppa den känslan.


Kommentarer
Postat av: hej:)<3

det där introt är JÄVLIGT bra. gillar feelingen, känslan, basen, ALLT!

2010-03-01 @ 09:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0