Goder morgon, goder morgon!

Sitter i detta nu på tåget ned mot GÖTEBORG! Mina endagslinser är flera dagar gammal och den ene fuckar sönder totalt. Skaver olidligt och det bara rinner. Fan..
(Det värsta är dessutom att jag har en, EN jäkla liten lins kvar.. den ska räcka i SEX DAGAR!! Hur fan täntke jag där!?)

Inatt har jag sovit ganska exakt EN TIMME.. kill me. Samtidigt är jag för trött för att somna på tåget.
Så mja, sitter här. Ett par fyllisar sitter framför mig som snackar hej vilt om spriten de druckit. Den ene ringer flickvännen och säger hur mycket han älskar henne. Låter patetiskt. Högljudda fulla människor.. usch.

Så, förutom det och min halvgoda frukostwrap så är det faktiskr väldigt mysigt här på tåget!
Möter upp Rosanna där nere när jag kommer fram och det ska bli så kul. Efter några dagar drar hon tillbaka till Torekov och jag stannar i ett par dagar hos Charlotte.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0