En sista kväll

Efter att ha sett på halva Black Beauty blir vi hungriga och går ner för att steka pannkakor. Meningen var att vi sedan skulle återvända till övervånigen och filmen.. men isället fastnar vi framför datorerna. Till klockan blir närmare tre på natten. Vilket motsvarade sju timmar. Hur jävla pantade är vi inte?
 Haha, herre gud. Men kul hade vi! Övertrötta som bara den.. och det om Något, leder till mycket garv.

Innan vi gick och la oss kollade vi på nedladdade The Human Centipede vilket faktiskt var en besvikelse.. Den var inge vidare läskig och till och med ganska lam. Dock saknades sista fyrtio minuterna, vilket kan vara ganska avgörande i en skräckfilm.
Däremot var filmen ganska ångestframkallande.

          



Vi steg upp klockan tolv och sedan dess har vi hunnit med en sväng på Ica, frukost, Milano-skrivandet. Tiden bara rinner iväg och strax ska jag hoppa in i duschen för att göra mig klar för staden. Ska möta upp Kathy för att sedan spendera min sista kväll hos henne.

Imorgon kl. 12 åker jag hem. Omedvetet har jag råkat boka samma tåg som Charlotte upp till Stockholm vilket självklart gör resan mycket roligare! Hon ska nämligen upp till Sthlm för att sedan ta flyget från Skavsta till Polen och se 30STM live! (Tror säkert ni kommer kunna läsa det på hennes blogg sedan om ni är intresserade.. phantomrider.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Of course kan man läsa't på min blogg. Jag är stuck i uppdatera-bloggen-världen nu D:

2010-08-17 @ 16:32:58
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Mariam

Var filmen äcklig? Hoppas du har haft kul <3

2010-08-17 @ 18:38:13
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0